moto přilba SCHUBERTH E2 Atlas, matná žluto/šedá
Kód: 243644/XSSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Schuberth E2 je druhá generace přileb Schuberth Adventure a tedy další přilba v řadě Schuberth, která má nejen dvojitou homolgaci P/J, ale také vyhovuje novému standardu ECE-R 22.06. Schuberth E2 je dokonalou směsí mezi pohodlím slavné řady „C“ a agresivním vzhledem terénní helmy.
Materiál: sklolaminát
Plexi čiré s Pinlockem proti zamlžování.
Nový patentovaný mechanismus hledí s funkcí Memory.
Sluneční clona je integrovaná v kouřové barvě a nastavitelná do 2 poloh.
Zapínání na přezku.
Pohodlná podšívka, zcela vyjímatelná a pratelná.
Nastavitelné vstupy ventilace v oblasti brady a horní části hlavy a výstupy v oblasti krku.
Deflektor součástí.
Anti-Roll-Off systém.
Reproduktory jsou předinstalované.
Přilba je připravena pro komunikační systém SCHUBERTH SC2.
Certifikace ECE 22.06 (testováno jako otevřená a celoobličejová přilba).
Velikosti skořepiny přilby: 2 (50-59, 60-65)
Hmotnost: 1,644 g (Size 51-55), 1,666 g (Size 57-59), 1,821 g (Size 61-63), 1,831 g (Size 65)
Pro uplatnění výhod SCHUBERTH programu, je nutné přilbu po zakoupení zaregistrovat.
Obecné obchodní podmínky, záruky a nadstandardní záruky včetně pojištění na motocyklové přilby značky Schuberth
Schuberth GmbH poskytuje v rámci výrobní záruky i další výhody svým koncovým zákazníkům, kteří si zakoupili motocyklové přilby z nabídky Schuberth, a pokud jsou splněné podmínky uvedené níže.
Následující obchodní podmínky se vztahují na účast v záručním programu Schuberth.
A. Produkty zahrnuté do záručního programu Schuberth, rámec uplatnění
A.1. Záruční program Schuberth se vztahuje na všechny motocyklové přilby Schuberth C5, C3 Pro, S2, S2 Sport, SR1, SR2, E1 ,E2, M1 zakoupené u prodejce. K naplnění programu Schuberth je nutné přilbu registrovat.
A.2. Záruční program Schuberth lze uplatnit po celém světě, např. v průběhu dovolené či cesty mimo zemi EU můžete uplatnit záruku i na jiném kontinentu.
B. Rozsah Záručního programu Schuberth
B.1. Záruční lhůta Schuberth je platná pět let počínaje datem, kdy je nový produkt zakoupen zákazníkem od prodejce.
B.2. Poškození a vady zahrnuté do záručního programu Schuberth:
B.2.1. Materiálové a výrobní vady na přilbě Schuberth ve vlastnictví zákazníka za podmínky správného používání přilby.
B.3. Poškození a vady nezahrnuté do záručního programu Schuberth:
B.3.1. Přilby poškozené při nehodě (v tomto případě platí pouze program pojištění nehody, bod B.5)
B.3.2. Poškrábání na skořepině přilby, sluneční cloně, popř. hledí
B.3.3. Poškození způsobené nevhodným používáním nebo chybami v údržbě
B.3.4. Poškození laku běžným dlouhodobým používáním, které nemají vliv na funkci přilby
B.3.5. Běžné opotřebení, tedy tzv. opotřebení časem a okolnostmi, které jsou v přímém kontaktu s přilbou
B.3.6. Poškození vzniklé nevhodnou údržbou
B.3.7. Poškození vzniklé neodbornou instalací vybavení a doplňků, stejně jako poškození způsobené instalací nekvalitních nebo nekompatibilních doplňků nebo vybavením třetí strany, jako jsou komunikátory, kamery aj. Tedy vybavení a doplňky třetích stran jsou ty, které nejsou opatřeny ochrannou známkou Schuberth.
B.3.8. Poškození způsobená zasahováním do přilby nebo její modifikací.
B.4. Využití záručního programu Schuberth nebude přiznáno, pokud účastník úmyslně nebo z nedbalosti způsobí poškození, na které se vztahuje plnění dle bodu B.2.
B.5. Nad rámec běžného je poskytnuto ke každému výrobku i pojištění nehody podle podmínek v bodu 4.
C. Záruční reklamace podle záručního programu Schuberth v případě poškození a její uplatnění
C.1. Aby zákazník mohl využít záruční program Schuberth, musí předat příslušnou přilbu spolu s potvrzením o registraci (viz bod C.2.).
C.2. Předložení účtenky není nutné, pokud se koncový zákazník úspěšně zaregistroval online do Záručního programu Schuberth na adrese [http://www.schuberth.com/…tml]. Během registrace je koncovému zákazníkovi odesláno potvrzení na jím uvedenou e-mailovou adresu. Tento e-mail obsahuje odkaz, který musí být potvrzen, aby byl aktivován zákazníkův účet.
C.3. Zákazník přidává k reklamované přilbě i psaný popis vady výrobku.
C.4. Součástí reklamačního formuláře je i jméno a telefonní číslo zákazníka.
C.5. Pokud je reklamace podle Záručního programu Schuberth v souladu s těmito podmínkami, pak Schuberth dle svého uvážení produkt vymění, opraví nebo vrátí zákazníkovi peníze. Tato reklamace bude vyřízena prodejcem.
D. Body nutné pro účast v programu pojištění nehod
D.1. Zákazník tak, aby mohl využít program pojištění nehod, musí kromě naplnění požadavků vyjmenovaných v bodu C, ještě svému dealerovi předložit občanský průkaz a policejní protokol vždy obsahující podrobnosti o nehodě. Nezáleží na tom, kdo je škodníkem, a kdo poškozeným, je ale nutné rozlišit adekvátnost mechanismu poškození z nehody.
D.2. Koncový zákazník souhlasí s úhradou ve výši 33 %, tedy třetiny nákupní ceny podle aktuálních doporučených cen Schuberth.
D.3. Pokud jsou poskytnuty nesprávné nebo neúplné informace, pak koncový zákazník nemá nárok na využití programu podle bodu E.
E. Pozitiva vyplývající z programu pojištění nehod podle B.5.
E.1. Pokud je koncovému zákazníkovi přiznáno plnění z programu pojištění nehod podle sekce B.5, v případě oprávněného plnění obdrží od svého dealera novou motocyklovou přilbu odpovídající poškozenému modelu, a to v nejkratší možné době dle dostupnosti v Schuberth.
E.2. Při přijetí nové přilby musí být rozdíl dealerovi doplacen dle bodu D.2. – 33 % nákupní ceny.
E.3. Pokud předmětný model helmy Schuberth již není vyráběn, pak zákazník obdrží srovnatelný typ přilby Schuberth ve stejné či příslušné cenové hladině.
F. Ochrana osobních údajů GDPR
Sběr, použití a sdělování osobních údajů zákazníků se odehrává podle zásad ochrany osobních údajů, a slouží vždy pouze pro účely reklamačního či záručního řízení.
Ukončení záručního programu Schuberth
Schuberth si vyhrazuje právo kdykoliv program ukončit. Případy, kdy přilby byly zakoupeny po ukončení programu, nebudou přijímány. To se ale netýká zapojení již registrovaných zákazníků nebo předchozích nákupů s nárokem na reklamaci.
Zákonná záruka
Pokud se na přilbě Schuberth objeví vada během prvních dvou let od nákupu, pak má koncový zákazník nárok uplatnit zákonnou reklamaci vůči prodejci, u kterého přilbu zakoupil. Tento nárok není nijak omezen Záručním programem Schuberth.
ENDURO PŘILBY - VELKÉ SROVNÁVACÍ VIDEO 2023
Schuberth E2
Každá moto helma Schuberth je vyráběna manuálně s velkou pečlivostí od prvního do posledního kroku. Přilby se vyznačují vysokou kvalitou zpracování, bezpečností a velmi nízkou úrovní hluku. Každá helma se testuje v aerodynamickém tunelu, a její chování je testováno za jízdy. Německý výrobce zaručuje kvalitu všech modelových řad od vyklápěcích, přes integrálních až po modulární.